FRIDAY

Igår var jag på stan efter jobbet.
Drog en liten sväng till GT och fann ett par "jeans" som jag fastnade för.
En slags blandning mellan jeans och leggings är det egentligen.

Stod i en tjugo minuter och funderade på om jag skulle köpa en stor, grå kofta som var oerhört mysig, och även på rea.
Men icke sa nicke, det blev inte så.
Bara jeansen som följde med mig hem.

Funderar på att dra en sväng till Knalleland efter jobbet idag.
Har ändå ingenting att göra förrän klockan är typ åtta :/

Kan strosa runt där och titta på kläder. Dessa underbara kläder.
Kan kika på skor, måste som sagt ha det. Frågan är om jag ska satsa på ett Converse (vita) och ett par svarta pumps, eller ta bara en av dessa.

Dagens I-landsproblem gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0