Chanel-funderingar

Nu var helgen över igen och dags att jobba i morgon.
Förhoppningsvis sitter jag halvtid om dagarna nu i receptionen medan Karoline är i Thailand med hennes pojke :)
Inte mig emot alls, för i sådana fall sitter jag där från 11 till 17 och det är inte fel.
Men man ska väl inte hoppas på för mycket, cheferna verkade inte superglada när de fick beskedet att jag nog skulle få täcka in.

Åter till nuet.
Helgen har varit riktigt bra, förutom en tråkig incident igår kväll under middagen, men i övrigt mycket bra.
Fick min önskan uppfylld (utan att behöva säga något) om att åka till Monki.
Sagt och gjort, vid två åkte vi till stan, efter att jag hade drygat i sängen i några timmar, och shoppade lite.
Älskar verkligen Monki och alla deras kläder, men jag fick igår nöja mig med en rosa tröja, en blå tröja i koftliknande modell och ett vitt linne med cowboyboots på.
Kände den vanliga, välbekanta tillfredsställelsen sprida sig i kroppen då jag handlat. Vår denna varje gång jag har handlat, och det kanske inte är så bra.

Har även funderat, på tal om att handla, jag vill köpa mig en Chanel 2.55 (svart) sådan som jag vill ha i vår. DOCK, finns det ingen Chanel-butik i närheten och jag vill inte köpa den på Tradera heller, för chansen är ju den att man blir rålurad.
Men så frågar jag mig själv med, skulle jag nu hitta en Chanel-butik (finns förmodligen i Göteborg), skulle de ens släppa in mig?
Jag ser ju inte direkt exklusiv ut och skulle folk se mig gå omkring där inne så skulle de väl undra varför butikspersonalen släpper in sånt slödder. 
Gud, vilka problem jag har.
Men i alla fall, jag vill ha en sådan väska på ett eller annat sätt. Frågan är ju bara hur...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0