Blogginspiration

Nu har jag suttit i flera timmar och kikat igenom populära bloggar på internet, just för att få inspiration på design och även ämnen att skriva om.
Väldigt intressant att se andras upplägg och så vidare.
Vill så gärna göra om min blogg så att den blir mer personlig och unik. Men jag är helt värdelös med att kunna designa på internet där jag inte förstår alla koder, osv, osv.

Skulle verkligen behöva hjälp av någon som kan designa lite.
Någon som vet någon, eller själv är sugen på detta lilla äventyr, säg gärna till :)

BTW, nu har det gått över 24 timmar och jag har inte rökt än!
Fast cigaretter i alla former och storlekar är det enda jag har tänkt på idag.
Men jag ska hålla ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0