090118

Nu är söndagen nästan över i princip.
Känns i alla fall som det.
Och en hel arbetsvecka nalkas och jag måste säga att jag är så oerhört sugen på att ta emot en massa skit och klagomål igen.
Nej, ska inte klaga, inget blir bättre av det.

Men försöker komma på vad man annars kan jobba med.
Mamma och pappa försöker få mig till att utveckla min talang inom ritning. HAHA.
Som om jag skulle bli serietecknare eller något.
Neeeeeeeej, då måste man ha redigt med talang och verkligen kunna skapa något som folk vill läsa och är intresserade av.
Jag har noll fantasi.

Hittade en massa gamla bilder som jag målat för några år sedan (medan jag gick i gymnasiet) och visade upp för mamma och Jesper. De blev imponerade och tyckte att det var så fint, men det är fortfarande inte, enligt mig, fullständigt. 
Så mycket som saknas och kan bli bättre. 
Jag är expert på att kritisera mig själv i sådana här lägen, som ni kanske märker. 
Dessutom kan jag endast måla tjejer och hästar. 
YEY, vilken bredd!  
Försökt måla killar med, men de är så oerhört mycket svårare att få till än tjejer.
Förmodligen för att jag känner till den kvinnliga kroppen bättre än den manliga kanske?

Herregud, vilket svammel.

Ska i alla fall ta fram papper och penna sen och se om "talangen" sitter kvar, eller om jag kan få fram lite fantasi ur mitt trötta huvud :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0