Torsdag

Idag har lilla jag varit ledig hela dagen.
Chefen frågade igår om jag kunde tänka mig det, och jag halvskrev "JA!" till svar.

Så det bleven skön sovmorgon idag till halv tio och när jag vaknat åkte jag och Hannah och köpte nybakade frallor till frukost.

Efter frukosten var det dags att göra sig i ordning inför dagen, då vi skulle möta upp Becca och Fredds i stan.

Käkade lunch på Thai Silk (tradition) och sedan vandrade vi lite i affärer.
Dumma mig handlade idag igen (igår också för jag fick sluta tidigare).

Idag blev det inköpt ett svart linne från H&M med Marilyn Monroe på, en leopardfärgad tröja med trekvartsärm också från H&M och ett solpuder samt löshår.

Löshåret är isatt, men det är på tok för långt, och syster Mathilda var inte tillgänlig för att klippa till det, så jag får ha knut i morgon.
Det är långt som ner till midjan och det ser ut som att mitt riktiga hår är en mössa när jag har hela håret utsläppt. ÄCKLIGT.

Får ordnas till i morgon när jag kommer hem från jobbet.
Ska även ta en tripp till Sunhouse, vilket var otroligt längesen jag besökte. Måste bli brun nu, för nu är jag blek och äcklig :/
Efter det kommer Jesper hit så då blir det att hämta upp honom på stationen :) 

Nu är det dags att sova och upp och jobba sent i morgon. 

Natti natti, gott folk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0