Titta lägenhet i morgon

I morgon ska jag och mamma titta på en lägenhet som är för uthyrning.
Detta är en stor tvåa (mycket stor) på 69 kvm, som ligger uppe på Norrmalm.
En liten bit från stan (men ändå Centrum kan man väl säga), men tacka gudarna för att det finns bussar.
Vi får se hur den ser ut helt enkelt, men den verkar bra.

Har inte fått svar på någon annan jag anmält mitt intresse på, utan det var endast denna.
Vi får se helt enkelt vart det bär av.

Jag funderar så på den väskan jag hade tänkt att köpa.
De ringde ju i helgen och erbjöd sig att skicka den.
Tänka sig, äga en alldeles egen och äkta Chanel 2.55!

Men jag är lite orolig för priset. Borde verkligen spara mina pengar nu när det är dags för flytt (förhoppningsvis) och inte lägga fem tusen på en liten väska (som jag i och för sig någon gång kommer att köpa).
Uscha. Verkligen dagens I-landsproblem.
Försökte pruta ner den lite, så får vi se vad de säger. I och för sig bara fyrahundra, men det är ju bättre än inget :)

Nu är det snart dags att nana, för jag är riktigt trött.

Sov gott alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0