Lager 157

Idag var jag och Karoline på Lager 157 efter jobbet.
Tog ett jävla bra tag att komma dit, för vi hade en snöplog som körde framför oss ända till Målsryd, och den körde i max 50 km/h.
Sen snöade det som fan också, så det blev knappt någon höjning av hastigheten efter att snöplogen äntligen lämnat vägen.

Väl framme i alla fall så hade den affär vi längast mest efter redan stängt (stängde sju, och vi var framme typ en minut över sju).
Så gick in till den stora butiken, men det var ett riktigt misslyckande.
De har slutat att sälja Monki, och Cheap Monday, så hittade ingenting.
Det enda jag köpte var två par trosor från Wonderbra (tror jag märker hette), samt ett halsband jag kommer att använda som armband. Mycket slit för så lite.
Vilken besvikelse.

Jaja, får vara nöjd med det lilla jag köpte.

I morgon blir det Karlstad igen för att hälsa på pojken.
Tydligen är det bestämt att vi ska gå på bio lördag, så det blir mysigt :)

Nu ska jag sova, för det är tidig uppgång i morgon bitti.

Natti natti, gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0