Gårdagskvällen

Igår var det after work med jobbet på Café Viskan.
Slutade klockan sex så det var bara hem och göra sig i ordning snabbt som fan, innan det var dags att be om skjuts in och sedan plocka upp Emma på vägen.
Tiden var väl satt till en sju, men vi har tjugo minuter sena eller nåt.
Väl där beställer vi in en massa gott att dricka (VITT VIN!) och jag tar en ceasarsallad att äta.
Det var seriöst den största salladen jag sett i hela mitt liv. Meeeeen, så god den var!
Kan verkligen rekommendera er att prova den, om ni ska äta på Viskan :)

Vi satt i alla fall där i några timmar och drack och hade det riktigt trevligt.
Kvällen avslutades efter elva med varsinn lakrits och hallon-shot. USCH.

Sedan tog det ett jävla bra tag innan alla hade bestämt sig vart de skulle gå någonstans efteråt.
Har faktiskt ingen aning om vart de flesta tog vägen, men jag gick i alla fall till XoY där Hannah och Becca väntade :)

Var där i någon timme och sedan drog vi hem.
Men det räckte för jag blev jävligt full och hade inte hundra koll på mig själv.
Väl hemma störtade jag in på Mathildas rum och väckte Robin som låg och sov. Har ingen aning om vad jag sa, men jag var väldigt högljudd i alla fall.

Efter lite fyllesamtal sedan kunde jag sova, även fast det snurrade i hela huvudet :)


Jag, Hannah och Becca på XoY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0