090218

Jag är väldigt dålig på att uppdatera min lilla blogg, men det händer så mycket omkring en så man fokuserar lätt på annat.
Ja, vad har hänt sen sist?
Inte så mycket som jag kan berätta om.
Har mest saker att säga om min lägenhet och hur glad jag är för den, och vad roligt altl kommer att bli.
Får kanske starta en liten följetong här med hur jag, mamma och pappa gör om min lägenhet och sätter min touch på det hela :)
Uppdates med bilder varje dag och sådär.
YEAH.

Sitter som galen och jag har nog gått igenom Mios hemsida tvåhundra gånger nu, och fortfarande kan jag inte få nog av alla fina saker.

När fastighetsägaren ringer mig nästa gång för att bestämma tid att skriva under kontraktet, då ska jag fråga om vi kan göra något åt spisen i köket, samt badrummet. Badrummet är inte fräscht, och spisen är gammal som gatan :P

Nej, ska fortsätta drömma om min lägenhet och försöka låta bli att tänka på det jobbiga som ligger och lurar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0