090208

And now it´ssunday again.
Wieeeee!
Or not...

Hade varit skönt med ledig dag till.
Så orättvist för nu är det dags för alla skolbarn att ha sportlov till veckan som kommer.
Vill med gå i skolan och ha en massa lov...

Förresten så ska jag göra lite förändringar med mitt skatbo till hår.
I morgon ska jag köpa färg och färga det mörkt igen.
Sedan ska jag köpa löshår på onsdag (senast) och fläta in så att jag får tillbaka lite längd.
Ska dessutom avsluta den blonda slinga jag har påbörjat och haft i snart en månad.
Kommer nog bli riktigt najs :)
Saknar mitt långa hår, och nu kommer jag att kunna göra lite mer med det. Jippi!

Resultat på ovanstående kommer att visas här för den som är intresserad.

Nu är det snart dags för att nana.
Sov så gott, gott folk! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0