NATTBLOGG, 090823

Godkväll allihopa.

Har ni haft en trevlig och lugn söndag, och nu ligger ni i sängen och räknar minutrarna tills det är dags att gå upp i morgon bitti och jobba fem dagar i sträck? ;)

Jag har i alla fall haft en bra söndag. Vaknade upp alldeles yrvaken och småbakis vid tio i morses och bestämde mig för att gå upp så att jag skulle kunna hinna med allt som stod på dagens agenda.
Hann tyvärr inte med allt, men ganska mycket iaf.
Jag och systrarna åkte runt och köpte lite mer grejer till lägenheten, så nu är det ännu mindre kvar på min fina lista som jag har gjort.

Det som inhandlades idag var:

- Lampa till vardagsrummet (ÄNTLIGEN, ÄNTLIGEN!)
- Badrumsmatta
- Krokar till badrummet
- Supermjuk pläd till vardagsrummet
- Tvättkorg


Så nu är jag nöjd och glad. Mer saker skall inköpas i veckan då den otroligt efterlängtade lönen kommer.
Har även varit så flitig att jag har skrivit ihop en handlingslapp till mat, så nu vet jag EXAKT vad jag ska handla :)

Hyrde även lite film idag som vi har kollat på. Alltid mysigt att göra på en mörk söndagskväll :)

Nu ska jag fortsätta läsa i The Dirt (vet inte hur många gånger jag har läst den) och sen nana.

Sov så gott, allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0