INFLYTTNINGSFEST

Tjoho bloggen!

Sitter nu "hemma" i Målsryd med familjen. Hemma är från och med igår min lägenhet. För nu har jag ÄNTLIGEN flyttat in. Efter typ sex månader.

Igår var det som sagt inflyttningsfest med lite sköna människor. Lyckad kväll tyckte jag, fast jag (som vanligt) blev en aning för full.
Kvällen slutade kanske inte så lyckat för vissa, men för mig var den bra iaf.

I morses när jag vaknade kändes det dock inte så bra... Bakis som in i helvete, och jag skulle jobba klockan tolv på City Brämhult. Inventering var det som skulle göras, och det var ganska jobbigt till en början.
Dock var det riktigt goa pengar, tjänade 600 spänn drygt på tre timmar. Inte fel med lite extra klirr i kassan :)

Nu är det snart dags för söndagsmiddag, och därefter hem för att mysa med mig själv :)

I morgon ska vi fixa min inflyttningspresent, min lille ninis som jag ska få :) Längtar, längtar!

Avslutar detta inlägg med lite bilder från gårdagen.


Lilla jag (Nikki Sixx-look-a-like).

Söta Malin <3

Söta Emms <3

Cola & Göran :)

Malin och jag :)

Becca :)

Fredds på Harrys :)

Hannah och Mathilda <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0