Back from the city

Nu har jag och mamma kommit hem från stan.
Har köpt mig min underbara, stora spegel samt en matta t.o.m! Blev en ryamatta från Chili, rätt snygg faktiskt. Trodde aldrig att jag skulle köpa mig en matta i den butiken, men men, man förvånas över sig själv ibland.

Hittade även ett par solglasögon, ÄNTLIGEN! Jag har gjort sönder fyra par minst i sommar. Nu hade jag endast mina rosa Ray Ban-kopior från Gina kvar, och det funkar inte.
Nu hittade jag iaf ett par stora svarta snygginar på Sisters. Lite dyrare, men wtf, de var snygga och jag var verkligen i behov av ett par svarta.

Nöjd med dagens inköp, men ska in till stan i morgon för att se om H&M har deras nya leopardfärgade oversize t-shirt hemma :) MUST HAVE!

Mat nu.
Puss på er godingar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0