About me

THE LOOK.


Hårfärg: Mörkbrunt

Ögonfärg: Mörkbruna

Längd: Typ 158, kortis-kortis

Skostorlek: 37-38

Ålder: 21


LOVE.


Har du en tjej/kille just nu?: Min blinda kanin?

Gillar du någon?: Ja? 

Vem?: Mig?

Har du haft sex?: Skulle jag? Det var det värsta...

Har du haft många förhållanden?: Jag är alltid i ett förhållande



SENSE & STYLE.



Vad har du på dig nu?: Mjukisar och grå Kiss T-shirt

Hur ser dina trosor/kalsonger ut?: Ska jag lägga upp en bild?

Har du någon BH?: På mig ja

Storlek?: Stora, stora & stora

Hur beskriver du en ''fjortis"?: Blond, 5 cm tjockt lager solpuder i ansiktet, kråkbo i håret och en liter idominsalva på läpparna, how cute...

Hur beskriver du en "plugghäst"?: Motsatsen till ovanstående...

Har du bytt stil någon gång?: Jag är schizofren och paranoid så jag byter frisyr varje dag

Vem är din förebild?: Mami!


BAD DAYS.


Har du varit full?: Jag är jämt full

Har du däckat?: Varje kväll

Har du haft sex på fyllan?: När skulle jag annars ha det?

Har du rökt?: Inte rökt, RÖKER, och ska ta mig en cigg när jag är klar med detta...

Har du snusat?: Tvi, tvi, tvi

Har du gjort något olagligt?: Säg något olaglig jag inte gjort... Okej, jag har inte mördat någon

Har du slagit någon ner till marken?: Mjaaaa... Slog ju min syster med en kofot i ryggen en gång, men tror inte hon hamnade på marken...

Är du allergisk mot något?: Dig?

Tror du på Gud?: Jag försöker börja tro på mig själv först och främst... Gud är liksom inte prio här

Har du en bästis?: Någon som är min bästis?

Är du vegetarian?: Äckligt... KÖTT, MUMMMMMS!

Är du olydig?: Oja, smisk får jag varje kväll för det jag gjort 

Har du varit med om ett stort gräl?: Alla stora gräl startas av mig, så jaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0