090826

Goderafton ute i stugorna!

Fan, jag har verkligen varit superduktig nu. Packat ner typ alla kläder som jag ska med mig vid flytten. Eller ja, packat och packat, snarare slängt och knölat ner i en enorm påse.
Hade inte ens vanliga papperskassar, ni vet sådana man får typ på City och skit när man handlar. Nej, så det fick bli en Ikea-kasse och världens största påse från Gallerix.
Är iof en del kvar som ska packas ner, men detta är det viktigaste. Så i morgon ska allt upp i lägenheten, kommer ta hela kvällen.

Ska även försöka göra min första stora inhandling då, spännande spännande.

Känns som att allt verkligen händer på en och samma gång nu. Rätt mycket panik inför flytten för allt ska vara klart till på lördag då inflyttningsfesten är. Kan ju verkligen inte ha en inflyttningsfest utan att ha flyttat in...

Försöker febrilt att leta efter en Pink Lady-jacka som jag kan ha på lördag, men det känns som ett moment 22 typ... FAN...


Någon som har? GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0