090824

Hellu hellu.

Dagen har varit helt sjuk. Massa att göra på jobbet för att det var fem stycken borta. FEM! Sinnessjukt. Hela Norge var ju borta med, så vi skulle ta alla deras samtal med... Hatar sånt... Men bara att bita ihop och försöka göra det bästa av situationen.

Jag har även varit jätteduktig ikväll. Pratat med Tele2 två gånger, både om nytecknande av bredband + telefoni, samt mitt mobilabonnemang.
Nu ska bredband tecknas och mobilabonnemang bytas till ett betydligt billigare alternativ. SPARA PENGAR, SPARA PENGAR, SPARA PENGAR :)

Nu ska jag och familjen titta på Mannen som hatar kvinnor (efter Stieg Larssons bok). Ska tydligen vara bra, så det ser jag fram emot.

I morgon ska jag börja tidigare to kill the mail, och sedan blir det en träff med Emms hemma hos henne. Så får jag se hur långt de har kommit i huset. Trevligt, trevligt :)

Ha en trevlig kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0