090822

God kväll, sötnosar :)

Hoppas att ni alla har haft en bra dag. Det har i alla fall jag.
I förmiddags träffade jag Emms och Alex samt Alexs lille bebis Carl-Oskar. Såååå söt! Vi tog en fika på Viskan och vandrade sedan runt lite på stan.

Gud, vad jag blev sugen på att ha en egen liten bebis! När jag höll honom på Viskan trodde jag att jag skulle smälta. Men detta får nog dröja x antal år. Får nöja mig med min kaninbebis jag får i inflyttningspresent helt enkelt :)

När jag kom hem satt jag och Mathilda några timmar i solen på verandan och kedjerökte och pratade en massa skit. Jag och Hannah bestämde att vi skulle dra in till Tonic senare ikväll.
Så nu är man nyduschad och sitter här och dricker jordgubbsvin. Mums. Vin har det blivit mycket av den senaste veckan, IGEN...

Snart blir det en mysig middag med familjen och sen lite spel, och därefter utgång.

Önskar er en trevlig lördagskväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0