090821

Tjoho.

Det var några dagar sen jag skrev här, men jag har haft lite annat för mig när mamma och pappa har varit bortresta.
Hämtade dem innan efter jobbet på Landvetter. Bruna som in i helvete var de, orättvist...
Mamma hade till och med köpt presenter till oss :) Varsinn mascara från Lancomé, hoho! Taaaaaack, mami <3

I morgon ska jag träffa Emms och Alex. Alex har jag inte träffat sen vi slutade gymnasiet så det ska bli skitkul verkligen. Barn och hus har hon redan hunnit med, och Emms är inte långt efter.
Klockan elva i morgonbitti smäller det ;)

Åh, på tisdag är det lön, och jag funderar verkligen allvarligt på att dra till GBG på fredag. Har hittat ett par kängor för några veckor sen på Monki som jag är helt förälskad i. MÅSTE HA DEM! De och en rutig oversize-skjorta samt snygga leggings till är en hit ;)

Naj, nu tjatar redan mamma och pappa på att jag ska plocka ur diskmaskinen. De hinner knappt komma innanför dörren innan de börjar ;)

Puss på er och trevlig kväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0