090817

Hoj hoj!

Fullt upp på jobbet idag. Kräks på det nästan ibland, men det är bara att bita ihop. Blev lite arg på jobbet idag med så jag slog sönder en penna och kastade iväg min bilnyckel. Någon som behöver gå en kurs i hur man hanterar aggressioner? :P

Efter jobbet åkte jag hem och hämtade Mathilda så åkte vi till Knalleland. Mathida letade hårfärg och jag köpte en mysiskofta från Gina :) Skitsnygg med leggings i fake-läder, mjau!

Jag och Mathilda var klara vid sju och skulle titta på kaninbebisar (ska ju få en i inflyttningspresent!), men då var allt stängt. Gjorde typ ingenting i en timme innan vi hämtade Hannah på jobbet och handlade gulaschsoppa och vitlöksbröd.
Precis ätit klart och ska nu se sista avsnittet av Desperate (igen). Hatar det avsnittet för det slutar så spännande... OH, längtar som fan tills det kommer tillbaka i höst igen.

Nej, dags att titta nu.
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0