090815

God morgon!

Nyduschad och fräsch, insmord i lotion för min stackars äckeltorra hud behöver FETT. Mys.
Alldeles strax ska jag och systrarna in till stan för att äta middag hos mommo och moffa :) Först blir det en sväng till Systemet för att ladda upp med vätska inför ikväll.

Usch, igår hann jag inte annat än komma hem innan det blev ett glas vin, och sen ett till. En sen blev det en grogg, och så mer vin... Hua.
Hade ju inte sovit ordentligt den natten efter att ha gått upp halv fyra och kört mami och papi till Landvetter. Så, jag var mer lättpåverkad än vanligt. Går det? OJA ;)

Kommer bli skittrevligt ikväll, det känner jag på mig verkligen. Ska ta mycket kort också så man har att skratta åt efter :)
Igår under "förfesten inför idag" så kom jag, Hannah, Mathilda och Fredds på en skittuff dans som vi fan måste köra idag.
Nej, föna håret nu och göra sig iordning inför dagen.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0