090812

Morsning korsing!

Fyndigt ha? ;)

Nej strunt samma. Sitter i repan på jobbet nu med mitt kaffe och längtar efter att klockan ska bli fem. Fika på Viskan med Fredds och Hannisen :) Sånt som gör ens dagar lite mer värda, en guldkant på tillvaron helt enkelt...

Har sovit dåligt i natt med tanke på omständigheterna som är just nu. Drömde om det inträffade. Fy, namnen vad med i drömmen hela tiden.
Varför drömmer jag om det liksom? Jag är ju ändå liksom inte så insatt, fast man blev ju ändå det även om man aldrig trodde det i första laget...

Uscha. Detta måste få ett slut. Bara reda ut allt så att det blir bra, och folk måste försöka att gå vidare.

I alla fall.

Längtar tills min lilla Tildur kommer hem från Kreta med Malin... Saknar de två som busfröna :)

Nehej, återgå till jobbet igen.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0