090811

Tjuhuuuuu!

Hur är det med er? Hoppas att det är bra.

Uscha, vilken dålig update det har blivit nu de senaste dagarna, fya! Dock hade jag verkligen ingen lust att sätta mig framför datorn av vissa anledningar, som vi inte ska ta upp här med hänsyn till vissa.

Iaf, nu sitter jag här och ska snart göra mat åt hela familjen (varför kan ingen annan, utan varför ska den som är sämst göra det och sen klagar alla?). De hade tänkt köttfärsås med det gör jag inte. Tar något som jag kan, typ carbonara. Det är jag skitbra på ju!

Usch, jag blir så sur på vissa personer och sättet de uttrycker sig på. Vissa har verkligen inte mycket vett bakom pannbenet när det kommer till vissa saker.
Har du inget vettigt att säga, så håll för fan käften. Speciellt när 70% av det som kommer ur käften på dig är rent skitsnack.

Önskar att man kunde få stänga av världen för ett tag runt sig. Skulle vara så skönt och att få slippa skiten ett litet, litet tag...Puh.

Ska inte spy mer galla nu, räcker gott och väl som det är. Jag ska vara positiv! :)

Höres, bitches!

Kommentarer
Postat av: elliz

Gudsan så arg hon är ;) Liten & ettrig. De e tess det : )

2009-08-11 @ 21:30:39
URL: http://elliz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0