090809

God kväll, eller vad man nu ska säga.

Snart är det dags att nana, för det är ju jobb som väntar i morgon igen (suck, suck, suck), men tänkte köra en liten uppdatering först.

Dagen har bara varit helt slö. Bara pillat med designen lite på bloggen typ. 
Fast jag har faktiskt bakat min vinbärskaka idag för mormor och morfar kom på besök.
Sen har jag och Hannah handlat, och så lagade vi kvällsmaten. Så duktiga är vi!

Fredds var hemma hos oss också en stund och joinade oss vid fikan.

Vi har planerat lite inför helgen då mamma och pappa åker till Rhodos. På lördag ska vi ha grillfest hemma på terassen och sedan blir det utgång. Riktigt mys ska det bli.
Var ju verkligen skitlängesedan vi hade grillfest och det är ju alltid uppskattat liksom ;)

Usch, vad jag gäspar nu så nu stänger jag ner här.

Sov så gott sockertoppar!
Puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0