090807

Goddagens människor!

Hoppas att ni har det bra i den underbara sommarvärmen :)

Jag och Hannah har precis käkat bakismat, satt alldeles utmärkt fint, får jag lov att säga.

Gårdagen då. Jo, jag och Hannah gjorde oss i ordning lite hos mig först innan vi åkte in till stan för att möta upp Lina och sen gå till Babbel.
Det var jättemysigt på Babbel. Fick sitta ute på framsidan, vilket var skönt i den oerhörda värmen. Vi beställde in deras Tapas Fiesta.
Skitgott verkligen, och deras vitlöksbröd är ju to die for!

Efter Babbel åkte vi hem till mig en snabbis och drack lite för att sen dra in till Harrys. Trevligt värre på Harrys, och jag träffade på en massa fulla kollegor, vilket aldrig är fel, hiho ;)

Iaf, sen drog vi vidare mot Tonic och där övergav Hannah oss för hon skulle leta upp Mr X, vilket inte gick superbra. Men till slut hittade hon honom iaf, och så åkte jag hem.
Men precis när jag hoppat ur taxin så ringer hon och frågar om jag är hemma för hon ska tydligen också hem till mig. Stackars tös...

I vilket fall så la vi oss och sov sen och vaknade upp tio över elva när mitt larm ringde.
Åkte sedan ut till Dannikesjön och badade med Fredds. Jag hoppade i först, helt otroligt, sådan badkruka som jag är. Skyller på alkoholen ;)

Ikväll blir det en lugn kväll, med mys med familjen :)<3

Puss på er!



KVÄLLENS OUTFIT:
Kjol med dragkedja - Zara
Linne - Gina Tricot (tror jag)
Gladiatorklackar - Scorett (my darlings)
Klocka (syns väldigt dåligt) - Dolce & Gabbana
Armband - Olika

Lina och Hannah på Babbel



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0