090806

Tudiluuuuu!

Precis avklarat en god frukost, och sitter och dricker upp resterande kaffet som finns kvar.

Ska snart köra iväg Mathilda till lilla Malin för idag ska de bitcharna åka till Kreta en vecka. FY FAN, vad orättvist... Hade gärna följt med om det inte var så jävligt att jag börjar jobba på måndag igen :/
Jaja, bara det blir fint och varmt väder här hemma så kan de gott vara där för mig, hehe.

Har lite ärenden att fixa i staden. Självklart kostar det pengar. Skit ner er. Vill inte ha pengar eller något med dem att göra... Uschabuscha :P Tänk om allt varit gratis? Fan vad bra det hade varit, men till och med naiva jag inser att det skulle inte fungera...

Skit samma.

Ikväll ska jag, Hannisen och Lina ut och äta på Babbel. Bord är beställt till klockan nio och det ska bli riktigt mysigt. Sedan blir det utgång efter det, och det ska bli hårt, mina vänner.

Blir nämligen en lugn lördag för mig, för mami och papi samt min morbror och moster ska se Madonna i GBG och ville ha skjuts hem på natten.
Då är Tess där och erbjuder sina tjänster mot en liten ersättning, muahahaha ;)


Sätta på diskmaskinen nu.
Hörs later, bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0