090805

Hallå godingar!

Har tillbringat hela dagen i Göteborg i princip. Systrarna fick ett ryck innan och bestämde att vi skulle dra dit och shoppa, IGEN.
Sagt och gjort. Gjorde oss iordning i ilfart och sedan bar det av.

Denna gången vart det bättre utdelning på kläderna iaf. Köpte lite smått och gott som jag är riktigt stolt över.
Här nedan ser ni vad som inhandlades :)


Kjol från Zara.


T-shirt från H&M.

Oversize T-shirt från H&M (äntligen hittade jag den!).


När vi kom till Borås igen så fikade jag med Emms på Tant Grön. Skitmysigt att sitta där i kvällssolen och dricka kaffe och tjöta skit, som vanligt :)

Nu ska jag in till mamma och Mathilda och titta på film.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0