090804

Goddagens gott folk!

Har nyss käkat cornflakes med hallon och björnbär. Asgött verkligen och det känns inte ens onyttigt (även och cornflakesen kanske inte är supernyttiga, men wtf).

Var innan inne i staden med systrarna samt Malin och Fredds. Blidde en fika på Viskan och en massa skitsnack, of course!
Sen tog vi en runda på stan för jag tänkte att jag skulle hitta något av följande: 



Dock hittade jag inget, såklart... Blääää...

Men får åka in till stan på torsdag igen, för då ska nog H&M få in den leopardfärgade T-shirten som jag önskar mig :)

Ikväll blir det bio med systrarna. Sommaren med Göran är det som gäller.
Den ska tydligen vara bra, så håller tummarna för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0