090801

Då vart det lördag igen.
Kom hem från stan med Hannah. Vi var på Systemet och köpte vodka, för vi ska ha drinkmys ikväll hos mig.
Sen yrade vi runt i tre stycken mataffärer och inhandlade lite mat till kvällen, samt jordgubbar.
Ikväll blir det nämligen Frozen Strawberry Daquiri hemma hos mig ;) Min absoluta favoritdrink!

Rätt så stressad nu faktiskt. Håller på att göra lunch och ska sen gå ut en promenix med lilla Mellwin igen och efter det duscha.
Sen blir det att åka till mig och så ska vi göra oss iordning och laga gooood mat :)

Hoppas på att Lina joinar oss också, så blir det superkul ;)

Btw, jag är totalt beroende av The Sims 3 som jag har köpt. Än så länge fungerar det i min dator, så det är bara att hålla tummarna att det fortsätter att fungera.

Puss på er tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0