090428

Har precis tittat på Desperate med Hannah och mamma.
Avsnitt 19 som jag redan sett en gång, men usch vad hemskt det var denna gången. Låg i soffan och trodde jag skulle gå sönder för att det var så sorgligt :/ Uscha...

Vart och fikat med Emma och Emelié idag också. Mycket trevligt stund på Tant Grön. Gött att vi har så roligt tillsammans :)
Nästa helg är det spikat med utgång och vi ska röja som in i helvete, och även skämma ut oss en smula :)

Efter fikat åkte jag till lägenheten för att lämna min nya kudde som mamma tvättat bort blod ifrån. Råkade ju skära mig på påsen det första jag gjorde efter att jag köpte kudden och blodade ner den :/
Men nu är den tvättad och mörkare än den andra kudden jag köpte... Får se hur det blir. Tre olika nyanser av rosa i min soffa :)
Såg även att min toalett är ommålad till vitt vilket blev mycket bra :) Mycket bra hyresvärd som fixar det man ber om :)

Efter det drog jag ut på vägarna och åkte ändå till Länghem. Hade ingen lust att åka hem utan åkte runt och lyssnade på musik och njöt av någon slags frihet som infann sig i kroppen.
Det var riktigt skönt.
Kom hem efter halv nio någon gång, så det var ett tag jag var ute och for.

I  morgon är det dags att färga håret igen. Ser ut som en bajskorv i håret, och både Emma och Emelié frågade om jag färgat håret. Pinsamt. Nej, nu ska jag bli svarthårig igen i princip och fint ska det bli.
Nu känns det som att jag måste ha mössa för att det är sån ful färg.

Nehepp. Dags att sova nu :)
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0