090427

Jobbat hela dagen lång idag, ändå till halv sex. Yeah.
Fick reda på vad min löneförhöjning skulle bli också. 529 kronor. Det är nästan så att man trillar av stolen.
Helt otroligt hur dåliga löner vi har på vårat jobb. Måste se till att skaffa en bättre lön, alternativt byta jobb för jag kommer inte att klara mig så länge när jag bor ensam sen. Uscha.

Efter jobbet var jag och hämtade ut min nya kamera. Tro det eller ej, men jag valde att köpa en ny kamera även om jag hittade den gamla som jag "söp" bort. Den var så dålig så jag kunde behöva en ny kamera. Hoppas verkligen att jag blir nöjd med denna, men den borde inte vara några problem.

Trodde att jag skulle fika med Emelié och Emma idag, men så var inte fallet utan tydligen var det i morgon vi skulle fika. Lite besviken blev jag allt, för jag hade sett fram emot att få träffa mina små damer idag. Men jag överlever nog tills i morgon.

I nästa vecka är jag ledig på min födelsedag, tack vare att sjätte juni infaller på en lördag :) Tackar tackar!
Då är det bestämt att jag och systrarna ska åka till Ullared. Får väl se om det är någon mer som är sugen på att hänga på. Ska i alla fall kolla på saker till lägenheten och köpa en sololja! STORT MÅSTE!

Nu har jag absolut inget att göra. Funderar på att klippa sönder ett par jeans som jag kan använda som shorts i morgon om vädret tillåter (vilket det förmodligen även gör). Men vet inte om jag orkar få tummen ur röva.

Nu blinkar min lampa i taket som en jävla idiot. Tror att den kommer att dö snart.  
FYI bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0