090415

Idag har jag haft lönesamtal, vilket jag inte trodde jag skulle ha förrän i morgon.
Så en kvart före avtalad tid får jag en påminnelse på datorn. Helvete. Jag som inte var förberedd alls.

Så jag gick in till mötet beredd på det värsta.

Men det visade sig inte vara så farligt ändå. De var nöjda med mina prestationer hittills och jag har även utvecklats (tydligen). Fick beröm för att jag är en av dem som tydligen skapar bra stämning på kundtjänsten. Trodde jag verkligen inte, men men... Bara att tacka och ta emot :)

Hoppas nu även på lite extra klirr i kassan när vi väl får veta hur mycket löneförhöjning vi får (vilket inte kommer ske förrän i början på maj, kan jag tänka mig).

Var hos tandläkaren i morses med. Gick upp kvart över sex... Okristligt tidigt, och till råga på allt så började jag även nio. Uscha. Blev att åka hem en stund efter besöket hos tandläkaren.
Hann inte göra mig i ordning ordentligt före visiten där.

Skulle faktiskt egentligen träffat Emms idag vid åtta, men det blev inställt igen tyvärr. Hon var hemma för sent.
Men i morgon MÅSTE vi fan träffas. Annars är vi totalt värdelösa :/ 

Har faktiskt bestämt mig hur jag ska göra till helgen. 
Tro det eller ej, men jag lämnar Borås och far norrut mot de värmländska skogarna och besöker Jesper. 
Ingen aning på hur det kommer att bli, men jag åker upp utan några som helst förhoppningar kring oss. Dock hoppas jag att vi kommer att ha roligt ihop som vänner :)


Nu ska jag nana och drömma trevliga drömmar.

Natti natti :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0