090414

Idag har det varit en helt weird dag.
Natten var hemsk. Låg och tänkte en massa och var så otroligt pigg. Samtidigt gjorde det så ont i mig, jag kände mig så jävla sårad.
Egentligen ska jag inte känna som jag gör. Men vad ska man göra när man fortfarande har kvar känlor för en person som gått vidare?
Jag vet faktiskt inte, för jag har aldrig suttit i den här situationen tidigare. Det var mitt enda seriösa förhållande och det gick åt helvete. Fan vad livet kan vara surt ibland.

Fick dessutom veta mer saker idag som inte gjorde mig glad.
Fick ännu ett bevis på att killar är riktigt annorlunda och absolut inte som vi.
Dessutom fick jag reda på att en mycket, mycket närstående till mig har början till en mycket allvarlig lungsjukdom.

Ingen bra dag med andra ord.
Hoppas verkligen att morgondagen blir bättre :)
Tror dock att den kan bli det om en viss sak händer, tihi :P Då blir jag i alla fall lite gladare.

Men det fanns en positiv sak med dagen idag: träffade min hyresvärd i morses och han skulle åtgärda allting jag påpekade. Känns bra.
Han skulle fixa det under veckan jag och familjen är i Sälen, dvs nästa vecka.
Då blir det fint när jag kommer hem igen :)


I morgon bitt ska jag till tandläkaren, vilket känns sådär.
Känns inte som att jag skött mina tänder som jag borde, vilket kommer resultera i tjat om att jag inte ska dricka kaffe, måste använda tandtråd samt skölja med flour!
MYCKET VIKTIGT!

Näpp... Dags att sova nu och ser fram emot en liten del av dagen i morgon i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0