090412

Jahopp. Då var påskafton över och påskdagen är här.
Gårdagen var helt okej.
Åkte på förmiddagen in till stan med mamma, Hannah och Mathilda. Skulle försöka hitta något att ha på oss på kvällen, men det gick sådär. Jag var ute efter något att ha på överkroppen, men det slutade med att jag köpte ett par svarta jeans och ett par skiiiiitläckra pumps. Så, inget att ha på sig på överkroppen blev det :/ 
Åkte hem och solade i det fina vädret. Fick lite färg faktiskt, men inget man kan skryta med.

Sen var det dags att göra sig i ordning. Jag, Hannah och Mathilda skulle vara hemma för att ha grillkväll. Mathilda hade bjudit in lite kompisar och Hannah med. Blev fullt hus. 
Dumma mig tappade ur min svarta Make Up Store-ögonskugga på Mathildas golv, och det var ett helvete att få bort det svarta för det fäster riktigt jävla bra. 
Sen letade man kläder i en och en halv timme innan jag bestämde mig för att ha på mig svarta leggings (surprise!) och ett vitt linne med Rolling Stones-tungan på, samt mitt nya nitskärp från Gina Tricot kring höften. 

Satt ute och drack och hade rätt så trevligt. Dock har jag svårt för yngre människor när de dricker för de för ett sånt jävla liv. Kan inte ha kul utan att skrika rösten ur sig. Usch... 

Skulle egentligen gått ut sen, men fick en jävla huvudvärk och var skittrött så jag bestämde mig för att vara hemma istället. Somnade i soffan framför en film vid tolv på natten. Bra påskafton det där. 

Idag vaknade jag lite småbakis (otroligt för att jag drack i princip ingenting), men det gick över snabbt. 
Sedan har jag tillbringat hela dagen ute i solen och fått ännu mer färg :) 
Nyss åkte jag och Hannah in till Hemmakväll för att hyra film och köpa lite götte :) 
Nu har huvudvärken kommit tillbaka och det gör riktigt jävla ont. Tagit en tablett som jag hoppas ska hjälpa snart. 

Så ikväll blir det i alla fall mys med chips framför lite filmer :)   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0