090409 - Bajsdag

Sista dagen på jobbet innan långledigt. Eller ja, i alla fall fyra dagars ledighet och det tackar man inte nej till.
Har dock inte varit någon höjdardag, för jag har gått omkring och haft en jobbig magkänsla igen.
Hatar den magkänslan, för oftast så säger den mig någonting obehagligt.
Även småsur på en viss person. Fattar egentligen inte hur personen i fråga resonerar och tänker över huvudtaget. MEN. Det är inte mitt problem LÄNGRE. Förutom att jag ändå involveras i det.

Skit samma.
Ska försöka njuta av dessa lediga dagar och inte tänka på det jag inte borde.

Håller en tumme för att det är fint väder i morgon så att jag kan bättra på min bränna lite.

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0