090408 - Onsdag

Idag fick jag sluta tidigare på jobbet. Skulle egentligen jobba till halv sex, meeeeeeeeeen, chefen frågar om jag vill gå hem tidigare.
Löste ett ärende och drog hemåt runt fem i tre. Gött jobb man har.
Dock ser min kompbank inte så bra ut för tillfället, men kan tänka mig att jag jobbar upp den i sommar igen :P

När jag kom hem bokade jag soltid åt mig, Hannah och Mathilda till klockan sex.
Fick ta 66:an när vi kom dit, för de hade inte en Maxi ledig.
Låg där och kokade som en jävla fisk och nu är jag röd och fin i ansiktet. Hej tvättbjörn!

I morgon är det sista dagen innan det är ledigt i fyra dagar.
Ska bli helt underbart och ser fram emot på lördag då vi ska vara hemma några stycken och förfesta för att sedan dra ut på krogen.
Hoppas på en riktigt bra påsk och att ingen jobbiga saker händer.
Har en förmåga att bli skitdeppig på fyllan och börja gråta över saker och ting, men klarade mig faktiskt undan det sist :)
Hoppas på samma tur den här gången.

Ska faktiskt vara så redig att jag ska städa bilen på fredag för den ser ut som ett helvete inuti. Äcklig, rent ut sagt. Så nu ska den bli fin och mamma ska slippa tjata på mig och förhoppningsvis blir även hon nöjd :)

Nu är det snart dags för mat, så jag önskar er alla en trevlig kväll!

PS. Hannah fick jobb idag. STORT GRATTIS TILL HENNE! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0