090406

Idag var det åter jobb.
Till vissa hinner man inte ens säga hej till innan de börjar skratta och reta en för hur full man var i fredags.
Blev påmind om hur jag försökte ta mig in i fel hus... Uscha :/
Fast det är ju kul att man kan underhålla sina arbetskamrater lite i alla fall.

Har även passat på att fixa en ny kamera. Min "gamla" (tre månader gammal drygt) råkade jag supa bort i fredags. Någon lycklig själ har väl numera en massa bilder på mig och mina systrar. Grattis!
Hittade i alla fall en som jag verkligen ville ha som är skitbra, men så finns den bara i vår lagershop i Örebro och är totalt slutsåld i resten av landet.
Men självklart drar man i vissa trådar och vips så kan jag kanske ha den till slutet av veckan :) Kommer nog bli riktigt nöjd.

Efter jobbet idag var jag tvungen att åka till Kid för att lämna tillbaka fyra stycken gardiner som inte passade i köketoch vardagsrummet. Puckade jag köpte sex stycken i lördags.
Jag behöll två för de passade tydligen i sovrummet :)
Får köpa nytt där någon dag, för de har fina grejer. 

Fick även åka en sväng via lägenheten för att hämta tyg till min soffa som gick sönder när man vi skulle klä den. Jävla skittyg, dåligt sytt från början så självklart spricker det när mamma ska klä den. 
Som tur var det undersidan av sittdynan i själv "soffdelen" och inget annat som gick, så mamma ska sy ihop det så blir det nog bra. 

Imorgon ska jag fika med Karoline om vädret tillåter. Och gör det inte det blir det förhoppningsvis en fika på onsdag. 
Ser jag mycket fram emot :) 
Uteservering på Viskan blir det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0