090404 - Bakfylle-lördag

Igår var en riktigt rolig kväll med jobbet får jag lov att säga.
Vi var i Boråshallen och bowlade i två timmar.
Ett helt gäng från jobbet, både från kundtjänsten och teknisk service. Kul att träffa sina kollegor som man i vanliga fall bara pratar med på telefon :)

Det var en hel del alkohol inblandat i bowlingen och självklart så blir jag stenpackad, precis som vanligt när jag gör saker med jobbet. Hade i och för sig bara ätit lunch den dagen och inget mer, så det gjorde säkert sitt också.
I alla fall, vi bowlade och hade kul. Sedan bar det av till Café Viskan där vi satt och drack och hade trevligt.

Därefter ville jag gå hem för jag kände att alkoholen tog alltför bra, men det fick jag inte. Blev meddragen till Harrys istället, och där drack vi ännu mer :)
Sedan blev jag ännu mer full efter två oerhört äckliga shotar (mår illa bara jag tänker på dem) och ville gå hem.
Men nej, då skulle vi tydligen ha efterfest i min nya lägenhet som jag inte ens flyttat in i än.
Så jag, Göran, Cola och Botold tog en taxi dit.

När vi kom dit så försökte vi tydligen gå in i fel hus, så vi stod där utanför den låsta dörren och försökte öppna den utan framgång. Så kikar ett gammalt par ut genom nedersta fönstret och säger att vi är vid fel hus. PINSAMT!
Går till rätt hus och kommer in. Vi är där i typ tjugo minuter, och Göran hinner halvdäcka i min säng med mammas byxor på sig :P
Efter det tar jag en taxi hem och sedan är det alldeles svart. Kommer inte ihåg alls hur jag tar mig in i huset och upp till mitt rum och ner i sängen :P Mamma sa i morses att jag tydligen väsnades en del, och det kan jag mycket väl tänka mig.

I morses när jag vaknade upp så var jag fortfarande full, men tog två alvedon och så kändes det lite bättre.
Åkte in till Knalleland med mamma och Hannah och Mathilda, och köpte lite grejer på Kid. Gardiner är numera fixade i vardagsrummet och köket :)

I morgon blir det med pill med lägenheten och då ska vi även bjuda hem mormor och morfar på våfflor.
Myspys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0