090403 - Bowling med jobbet

Då var det fredag igen vilket innebär att det är helg :)
Om några timmar är det dags att bowla med jobbet, vilket ska bli oerhört roligt :)

Fick till och med gå hem tidigare från jobbet idag, med kommentaren "Thérèse,du kan gå hem nu och så kan du laga dina byxor" (hade tigths med en massa hål i, men som faktiskt ska vara där).
Folk hade gjort sig mycket lustiga över mina byxor heeeela dagen lång :P Kul att man kan glädja någon i alla fall.
Fick i alla fall sluta fem i tre, och då tänkte jag sola efter det, men så fanns det ingen tid.

Åkte hem direkt istället och tänkte packa kläder inför kvällen, men hittar inget att ha på mig :/ Usch, sånt här är jättesvårt... Ska nog i alla fall ha ett par leggings med spets längs yttersidorna på benen, men resten är fortfarande mycket oklart...
Need help... :/

Ska se om jag hittar någon i mina gömmor i garderoben nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0