Sjuk, sjuk och sjuk igen

Jag är sjuk, sjuk och sjuk igen.
Ska gå till doktorn för att se vad det är.
Pinsamt detta att vara sjuk och vara borat från jobbet.
Men sanningen är den att är man sjuk så orkar man faktiskt inte sitta på sitt stressiga arbete i nio timmar.
Det funkar inte för mig i alla fall, utan jag måste vila.
Vilar jag inte tillräckligt, kanske det försvinner lite och sen kommer det tillbaka igen. Kommer och går.
Då blir man inte bra på ett bra tag.
Så nu ligger jag i soffan med pappa (också sjuk) och Hannah (lite sjuk) och kollar med Desperate.
Bra familj där alla i princip är sjuka. Mamma och Mathilda är inte heller helt krya.
Inte så lätt att inte bli smittad då liksom...
Men men, det finns folk som kanske inte tror att man är sjuk, utan tror att man ljuger för att man är lat.
Yeah, yeah... De får tro det då. Jag bryr mig inte.
Vill bara bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0