Min egna teeeeeeeeeveeeeeeeeeeeee

Idag efter jobbet begav jag mig till lagershopen (vår butik) precis bredvid kontoret.
Hade lagt undan en väldigt fin TV där som väntade på mig.
En LG 32LG6000 Scarlet. En rödaktig sak :)
Den och en DVD från Samsung blev min.
Härligt. Känner mig jättevuxen som köpt in min första alldeles egna TV.

Pappa och jag kikade lite på den innan, och kom fram att vi orkade installera den idag.
Var en del krångel med hur bordsstativet skulle monteras, så vi tar det i morgon istället.
Ska även då köpa en HDMI-kabel, en antennkabel och en T-kontakt.
Då blir det fart på grejorna och förhoppningsvis kommer jag att ligga i sängen i morgon kväll och glo på lite TV :)
Men känner jag mig egna tur rätt så kommer detta verkligen inte vara fallet. Alltid går något fel när det känns bra.

Skulle egentligen köpt p-piller idag efter jobbet, men Apoteket hade stängt.
Måste få tag i några nu, annars blir det inte så bra.
Nu frågade jag dock Mathilda om jag fick låna av henne så länge, så nu har jag bara vart utan i två dagar, men än så länge ingen fara :)


Nej, nana snart, men först läsa och sen bli nanad av älsklingen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0