Kärleksförklaring

Innan låg jag nere i soffan och käkade cornflakes med mjölk, samt drack ett glas vitt vin till.
Inte dåligt, det inte.
Men inte en så god kombination kanske...

Allt denna dagen känns bara fel...
Morgon började åt helvete och sen dess har allting bara vart stressigt.
Fick ta en kvarts lunch för att hinna skriva klart mitt CV och personliga brev som jag var tvungen att skicka in idag.
Sista ansökningsdag på det jobb jag hittat var nämligen på måndag, vilket jag kom att tänka på igår kväll.
Men skiten blev klar i alla fall klar efter att jag panikskrivit och skickat över det till mamma så hon kunde kolla igenom det och godkänna det.
Hoppas det leder någon vart, för jag vill så gärna ha någon slags förändring i mitt liv nu.

I morgon blir det utgång med Emms och några fler.
Hoppas jag bli gött full så att jag glömmer att jag har besvärliga tankar. Kvällarna blir så mycket bättre då.
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas att mina farhågor inte besannas.

Ledsen är jag.
Ville så gärna träffa älsklingen denna helgen, men det blev inte så. Väldigt besviken över det. Hade nästan gjort vad som helst för att få se honom.
Jag behöver honom nu. Och att inte få något man verkligen är väldigt enerverande.
Älskling, kom hit nu, för jag saknar dig så oerhört mycket....

Älskar dig, och förlåt att jag var dum innan. Bara för att jag älskar dig så mycket så beter jag mig konstigt ibland, det vet du.
Jag är din förevigt om du så vill <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0