Gårdagen

Igår var jag ute.
Var först på förfest hos Emms, där jag utan anledning började må piss.
La mig ner i soffan och glodde på något program på TV och förbannade mitt vita vin.
Sen drog jag, Emms, Robin och Adam ner till stan tillsammans och gick till Harrys.
Trevligt var det allt.
Men började må dåligt där med, såklart. Hatar när är så jävla klen så det finns inte.
Fick dricka vatten resten av kvällen.

Kom fram en till mig och sa att jag såg ut som en pinuppa med mig tatuering :) Det var lite kul, jag tog det som en komplimang :) Det var en tjej som sa det, by the way.

Mötte sen upp Hannah på McDonalds, där jag fick reda på att min lillasyster Mathilda var på gayklubb (!).

Vi åkte sen hem, och på vägen till bussen mötte jag och Hannah två personer som vi absolut inte ville se.
PINSAMT. Hannah skämde ut sig som vanligt :P

Åkte hem och läste en bok (?) och käkade chips i ming säng. Bra grej att göra när man vart ute på krogen.

Vaknade i morses med en härlig baksmälla och så som grädde på moset skulle jag och Hannah visa Cippen också för ett par som var intresserade. Cippen visade sig från sin bästa sida, så det var kul.

Nu är baksmällan borta och jag längtar tills veckan börjar igen så att det kan bli fredag och jag får träffa Jesper :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0