Underbar dag. Eller inte.

Underbar dag idag.
Eller inte.
Slapp parkeringsböter på jobbet, medan alla andra som stod där jag stod fick det. Lotteri.
Sålde bra och dessutom fick jag gå tidigare.

Dock skulle jag fikat med Hedis, men det blev inget för hon ställde in, vilket jag visste att hon skulle göra tyvärr :/

Jag åkte hem och kollade mitt konto. Visar sig att jag har ett minusbelopp där på dryga tusen kronor.
Hur i helvete det har gått till har jag ingen aning om, för i fredags hade jag femtusen där.
Något skumt är på gång på mitt konto...

Nyss var jag och Hannah och solade. Vi hade inget att göra, så jag kom med den briljanta idén att åka in till stan för att sola.
Fick lite färg också, kära hjärtanes.
I morgon kommer jag att se ut som en tvättbjörn i ansiktet. Trevligt syn för den som vill se ;D

Jag vill göra en till tatuering. Ska göra det, förmodligen när nästa månadslön kommer.
Då blir det säkert någon sak på handleden eller någon annan spännande stans på kroppen.

Blev sur nu med, för en viss person drog ner humöret på mig.
Tack så jävla mycket, för jag var glad innan.
Men så lyckas du säga de magiska orden som får mitt humör att genast åka ner och jag blev ledsen.
Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0