Trägårn

Vart ju ute igår.
Trägårn blev det med Hannah och Becca.
Helt okej kväll, men den kunde varit roligare.

Blev så jävla förbannad dock.
Tydligen är det förbjudet enligt vissa killar att en tjej lånar deras toalett.
Och den utskällningen får man när jag uträttar sina behov.
Jävla idiot som inte ens låter en få bli färdig.

Sen fick jag inte min jacka heller när vi skulle gå, för de menade att jag hade fel lapp, men det hade jag jävlar i mig inte.
Det var bara dem så sett fel nummer och jag hade rätt hela tiden.
De bitchade om att det minsann inte fanns någon randig jacka där och jag skulle få vänta.
Men när jag tjatat hål i huvudet på dem att de faktiskt hade fel och att min jacka skulle finnas där någonstans så hittade de dem... Idiotjävlar.

Lite sur kväll, men det var ju som sagt okej.

Lite småsleten nu dagen efter, men ikväll så är det nog bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0