Skit

Jag sitter på jobbet nu.
Var ett riktigt bra tag sen nu jag skrev här.
Har liksom inte ett fungerande internet hemma, och på jobbet jobbar man ju, så har inte haft tiden.

Hänt lite grejer medan jag vart borta.
- Var på Erotikmässa i Karlstad i helgen.
  Vann ett par heta string, men de söp jag bort i taxin på väg hem :/
- Cippen är såld. Inte det roligaste kan man säga, men han får det nog bättre hos sina nya ägare som kan ge  
  honom den kärleken han förtjänar. 
- Ska klippa mig kortkort idag. Bob. Skitsnyggt kommer det att bli, tror jag. 

Släktkalas för Hannah och Mathilda på lördag. Hoppas inte att farmor kommer. 
Då kommer hon att kommentera hur fula min och Hannahs tatueringar är. 
Kommer förmodligen få en hjärtattack när hon ser dem med. Haha :P  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0