Förbannade dag

Haha, denna dagen med åt helvete då.
Jippi! 

Lite positivt finns i alla fall, pappa ska ringa en av sina kompisar som har en massa lägenheter och se om det finns någon ledig åt mig. 
Sen ska jag börja träna till veckan om det finns något lämpligt pass som börjar i tid efter att jag har slutat. 

Sen finns det inte så mycket mer positivt faktiskt. 
Tråkigt, men så är det. 

Önskar att det fanns en positiv sak till, men det kan jag nog bara drömma om. 
För mycket begärt att någon ska förstå en? 
OJA, det är det banne mig. 

Vet inte varför denna dagen gick åt helvete, fömodligen för att jag har kvar en del ilska sen igår kväll samt att jag började tänka dåliga tankar idag som kunde slutat riktigt illa. 

Jag är helt störd, seriöst...

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0