Bullshit

Ny vecka, vilket tyvärr innebär nya tag på jobbet.
Tror nog att jag fått fast nu, annars hade det inneburit att jag skulle sluta nästa fredag.
Men min chef har inte sagt något om att jag inte får stanna kvar, men hon har inte heller sagt att jag får stanna kvar.
Sitter lite mittemellan där då. Käckt.

Sov nåt så otroligt dåligt i natt så det finns inte.
Låg och väntade och väntade, men ingenting hände fan.
Inte det jag ville i alla fall.

Jag vill ut och resa... Någon som kan bjuda mig på en utlandssemester?
Jag kan nästa göra vad som helst :P
Syrran åker nästa vecka med hennes kille, och de är borta i en vecka.
Så grymt avundsjuk på dem :/

Hittade de nya avsnitten av Desperate innan på internet, så de tankas för fullt.
Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad spännande med säsong 5 :)
Giveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0