Sammanfattning av helgen

Idag är det söndag igen och Jesper har precis åkt typ.

I fredags var det som sagt Kickoff med jobbet.
Började klockan fem med att grunda på backoffice :)
Lilla jag, klen som in i helvete, blev full redan då... Drack en liiiiiten shot Minttu. Sen rökte jag lite med, och det är ju tyvärr livsfarligt när jag dricker, för det slår som fan...

När vi hade suttit där i dryga timmen var det dags att åka till Lazercity och springa runt där och busa i mörkret. Riktigt roligt, men jag slog mig lite och upptäckte igår att jag hade fina blåmärken lite överallt :P

Efter att vi tjejer stressat oss i ordning, så var det dags för middag på Oliven. Rikigt mysigt med god mat, gott sällskap och god dricka :)
Jag blev bara mer och mer glad i hatten den kvällen :P

Sen efter tio kom Jesper med, mys mys :)

Vi som var kvar på Oliven vid halv tolv drog till Elliz på "efterfest".
Fick se hennes nya fina lägenhet :)
Umgicks där en del och så vidare. Blev ännu mer full.

Åkte hem och däckade i sängen.
Vaknade efter någon timme och var vaken och vartannat spydde, vartannat kastade runt mig i sängen.

Dagen igår var totalförstörd för jag var så otroligt bakis så det fanns inte. Ska inte säga hur många gånger jag spydde igår, men det är på tok för många i alla fall. Hujeda mig :/

Skulle på kåldolmar till mormor och morfar och en kvart före vi skulle åka kunde jag resa mig ur soffan och i alla fall sminka mig lite.
Drog några bloss från min cigg på det och då blev jag illamåendes och totalförstörd igen.

Middagen hos mormor och morfar var lite småjobbig, för magen ville knappt behålla det som den fick kändes det som.
Men ingen olycka hände som tur inte där i alla fall :)

Blev film och mys med älsklingen igår hela kvällen.
Köpte varsinn lott till och han mig.
Han vann tjugo kronor och jag inget :/
Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0