Myskväll

Blev ingen utgång ikväll.
När jag kom hem till henne, i ordninggjord och allt kom vi fram till att vi var mer sugna på att äta popcorn och tjöta.
Så vi gjorde det i stället ikväll.
Var riktigt mysigt faktiskt :)
En lördagkväll kan vara bra även om man inte är med pojkvännen eller går ut, så det är ju tur det. Så är man inte liksom förlorad om det blir sådana helger :)

I morgon ska jag fika med Emms på eftermiddagen och diskutera mer intressant om affärsidén.

Funderar på att dra till stan också, eller ja, Knalleland, för stan har inte öppet på söndagar :/
Får dra med mig Hannah, hon är nog sugen på att gå lite i affärer.

Sen ska jag längta till nästa fredag, för då är det kickoff med jobbet och då ska jag äntligen få träffa älsklingen, som jag längtar efter riktigt, riktigt mycket :)
Hade så gärna velat att vi skulle ses denna helgen, men det inte alltid som man tänkt sig tyvärr :/

Nej, nu ska jag kika på lite TV i sängen och käka mammas underbart goa sockerkaka innan det är dags att nana :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0