Misslyckat

Kvällen igår var totalt misslyckad.
Saker hände som man inte ens skulle kunna föreställa sig.
Sen igår har allt varit upp och ner.
Inget har varit bra alls...

Sov skitdåligt inatt och vaknade ständigt och kollade på telefonen.
Väntade och väntade. Men inget hade hänt när jag väl steg upp vid nio i morses.
Sen när man frågar, så får man till svar: "Det spelar väl ingen roll, eller?".
KLART SOM FAN ATT DET SPELAR ROLL!

Tankarna i mitt huvud kring saker far runt och händelser från i somras spelas upp, samt nya skapas.
Hopplösheten och besvikelsen dränker mig i tårar.

Det låter så svagt, och egoistiskt som om alla som läser detta tycka synd om lilla patetiska mig.
Så är inte fallet, jag behöver inget medlidande.

Det enda jag behöver är att vissa personer i min närhet förstår mig.
Också förstår att jag VILL hjälpa. Får jag inte hjälpa vet jag inte vad jag tar mig till.
LÅT MIG BARA FÅ HJÄLPA TILL!


Just nu. Allt är så misslyckat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0